Soluții Fidelizare
FIDELIZARE PENTRU BĂNCI
Oferim instituțiilor financiare un număr mare de opțiuni pentru soluții de loialitate – card de credit cu plata in rate, etc, pre-paid, close loop cards sau virtual, cu beneficii diverse pentru clienții băncii- bonusuri, reduceri , ramburs, cadouri, puncte de loialitate sau rate, prin internet banking sau automat pe baza MCC / TCC.
Soluția noastră poate fi ușor integrată cu sistemul de carduri bancare și oferă băncilor posibilitatea de a defini campaniile la nivel de client, comerciant sau produs, de a utiliza mai multe baze de date pentru parametrizarea campaniilor, de a simula campanii înainte de lansare și de a monitoriza rezultatele campaniilor, pe baza unor rapoarte detaliate.
GIFT CARD PREPAID
SIBS Romania oferă soluția de Gift card prepaid, o soluție nouă și inovatoare pe piața din tara noastra, ce contribuie la creșterea portofoliului de clienți și a vizibilității pe piață a partenerilor.
Soluția de gift card prepaid presupune emiterea un card cadou sub sigla Visa/Mastercard, ce poate fi emis de către bănci chiar și în parteneriat cu anumiți comercianți prestabiliți (de ex: mall-uri, benzinării, hoteluri, retaileri etc.), aceștia putând decide punctele de lucru la care se poate face plata cu aceste carduri .
Soluția oferă posibilitatea construirii campaniilor de fidelizare pe grup de comercianți, perioade din an sau categorii de client, utilizatorul final putând beneficia de reduceri la cumpărături, bonusuri, puncte de loialitate sau posibilitatea de cash-back. Gift cardul prepaid permite mai multe valute și poate fi fizic sau virtual.
Serviciile oferite de compania noastră includ emitere carduri cu layout conform standardelor de securitate Mastercard/Visa, asistență în crearea și aprobarea design-ului cardului de către organizațiile de carduri, definirea/parametrizarea soluției de loialitate, administrarea aplicației ce oferă posibilitatea de management campanii pentru comercianți, raportări lunare sau la cerere, schimbări de parametrii / setarea în platforma a unor noi campanii, în funcție de interpretarea rapoartelor de business, definirea interfeței cu banca pentru stabilirea canalelor de vânzare a cardului de loialitate și a variantelor de top up.