Înapoi

În 2024 am continuat să creștem și să inovăm

Am procesat peste 1,2 miliarde de tranzacții de plată, înregistrând o creștere de 30% față de 2023. Această realizare contribuie la un total de peste 11 miliarde de tranzacții procesate la nivel global de SIBS Group.

Soluția noastră inovativă POS Sharing a înregistrat o creștere semnificativă odată cu înrolarea unui mare lanț de benzinării și a doi noi retaileri, ajungând astfel la un total de 11 retaileri de top și 10 bănci implicate în acest proiect în România. Peste 8700 de noi terminale au fost înregistrate pentru partenerii existenți, asigurând clienților finali un proces de plată mai rapid și mai eficient.

Am continuat implementarea soluțiilor pentru Google Pay și Apple Pay, îmbunătățind astfel experiența utilizatorilor finali cu o platformă de plăți digitale rapidă, sigură și eficientă, sporind loialitatea clienților și atrăgând noi segmente de utilizatori.

Soft POS by SIBS și-a continuat expansiunea, având acum 7 parteneri înrolați în România și 3 în străinătate. Împreună cu o bancă de top din România, am implementat cu succes aplicația Soft POS/Tap to Phone Visa pentru oficiile poștale din România, echipând lucrătorii poștali din întreaga țară cu 7.000 de terminale mobile PDA, permițându-le să accepte plăți cu cardul direct de la clienți. Această inițiativă simplifică procesele de plată, făcându-le mai accesibile chiar și în zonele rurale sau mai puțin dezvoltate ale țării și sprijină în continuare transformarea digitală a serviciilor poștale din România.

Am personalizat peste 1.5M carduri de banking și loyalty pentru + 100 parteneri din banking și retail.

Am implementat cu succes soluția noastră de anti-fraudă AI-based, Paywatch, pentru încă o bancă din țara noastră, oferind soluții de securitate avansate care protejează clienții băncii atât în tranzacțiile online, cât și în cele fizice. Această soluție de ultimă generație, deja utilizată de 2 parteneri bancari din România, nu doar că întărește infrastructura de securitate a băncilor, dar contribuie și la consolidarea încrederii și satisfacției clienților.

Am integrat cu succes o nouă bancă acceptatoare, îmbunătățind capacitatea băncii de a oferi soluții sigure și eficiente de procesare a plăților. Această implementare întărește capacitățile operaționale ale băncii și le oferă comercianților un pachet complet de soluții de plată, permițându-le să accepte și să gestioneze ușor tranzacțiile pe diverse platforme.

Am integrat cu succes a 10-a bancă emitentă din portofoliul SIBS, printr-o soluție API-based ce oferă servicii complete, de la procesare la autentificare în e-commerce și personalizare carduri.  Această implementare permite băncii să ofere carduri personalizate pentru un segment specific de clienți, consolidându-și astfel poziția competitivă pe piața financiară din România și furnizând produse financiare adaptate nevoilor acestui segment.

Am implementat soluții de comunicare scalabile care au optimizat fluxurile de lucru și au îmbunătățit procesele operaționale din contact center-ul nostru intern, printr-o nouă colaborare cu Daktela, un furnizor de top de soluții de comunicare bazate pe cloud.

Am gestionat peste 380.000 de interacțiuni (+10% față de 2022) în contact center-ul nostru intern, oferind suport bilingv 24/7 partenerilor și clienților acestora.

Am extins amprenta rețelei noastre de ATM shared network, Multibanco. Cu aproape 250 de terminale instalate, dublu față de 2023, acoperim acum aproape 80% din teritoriul României.